Torsdag

Idag har jag mycket att berätta för er...eller ja, tre saker hehe.

Oscar ska lämna mig...japp, ni hörde rätt, han ska lämna mig idag fram till Lördag eftermiddag hehe, han ska iväg till Olofström med Emil och hans pappa Anders och fiska, så jag får ta hand om Willy själv i 2-3 dagar, men det blir ju ingen skillnad, brukar få ta hand om honom själv ändå fast Oscar är hemma så.

Imorgon ska jag till mamma och hälsa på eftersom Görans mamma skulle komma över och ge Willy en present som hon har gjort själv och då ville mamma att jag och Willy skulle komma över så hon kunde få se vad han får för något hehe, sn ska vi se om dopklänningen passar också.

På Söndag så ska Willy döpas, va roligt, äntligen ska ha få sitt namn, det är därför vi ska prova om dopklänningen som mamma hade till oss passar, annars får vi se om den Oscar hade passar, vi får se alltså, men nu har ni fått reda på dem tre sakerna jag ville berätta för er hehe.



Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0