Tills vidare...

Helt plötsligt känner alla mig så jävla väl! Det är mycket märkligt, jag som inte gör ett säger så mycket, då tror alla att dem känner en, man har träffat en person 3-4 gånger och då helt plötsligt så vet dem allt om en. En annan person har man inte träffat alls och då helt plötsligt så vet dem också allt om en, visst är det bra, man behöver knappt träffas för att vet allt om en person, det är ju skitbra....väldigt lyckat måste jag säga...!

Innan jag flyttade till Billinge så hade jag allt på plats i mitt liv, ingen som trodde att dem visste allt och kunde allt, men nu helt plötsligt så gör alla det utan änns träffa mig, ska bli så jävla skönt att flytta och ingen kommer vara välkommen dit förrän jag har fått allting på plats igen, vill bara stänga in mig från omvärlden och skita i allting, bara sitta ner i soffan med en filt och bara titta rakt fram i tomma intet utan någonting som stör.

Varför ska JAG behöva försvara mig hela tiden? Jag har inte gjort något fel mer än säga vad jag tycker och tänker, men tydligen så var det fel ju, tydligen så får man inte säga vad man tycker och tänker längre....hade du inte gjort som du gjorde så jag inte gjort som jag gjorde...mer har jag inte att säga om den saken. Tydligen tycker vissa människor att det är okej att anklaga folk för ingenting...som det ni har läst om innan i dem 2 sista inläggen, men ska radera ett av dem alldeles snart för jag orkar inte bry mig längre, det är så barnsligt tjat så det är knappt sant!

Varför attackeras personligt när det inte änns handlar om det, det har ju ingenting med saken att göra, förstår inte meningen med det hela då...? Förstår ni det? Vet att ingen kommer svara, men jag kan ställa frågan ändå.

Detta blir sista inlägget för mig på ett bra tag, behövde bara skriva av mig lite om detta, vet inte när jag kommer skriva igen...om jag har otur så blir det kanske aldrig! Men man kan ju hoppas på det bästa.

Vill bara säga en sak till: Du har inte vunnit denna diskusioen! Du har inte knäckt mig, det kan du glömma, det krävs mycket för det, så du behöver inte dansa segerdansen!



Puss på er!
Ha ett bra liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0