Fredag

Fredag....roligt värre, nej men Oscar jobbar till 6 idag så han kommer inte hem förrän vid 7-tiden, roligt, det blir mycket Fredagsmys då, nej men sånt är livet ibland....

Inatt kunde jag inte sova, tror främst att det beror på att jag tänkte för mycket på en sak som jag snart ska tala om vad det är för något, men också för att bredvid mig låg Oscar och startade sågverk så Willy höll på att vakna hela tiden, jag skickade ut honom i soffan (hihi =P), han hade inget emot det faktiskt, sen vid 2-tiden vaknade Willy av en mardröm (jag sovit ca 1 timme knappt), så det var upp och fixa flaska, inget jag klagar över faktiskt för jag la honom i min säng under mitt täcke, gav han flaskan sen fick han ligga kvar hos mig tills han somnade så jag kunde flytta över honom i hans egen säng. Efter det så började helvetet bryta loss här hemma, Lusifer la sig i sängen och skulle spinna trodde han, jag fick gå upp och slänga ut honom, la mig i sängen, 5 minuter senare började Birdie klia sig så hennes halsband började plinga, upp igen och slänga in henne i vardagsrummet, hade precis lagt mig ner och höll på att somna, då börjar Oscar inne i soffan att dra stora timmerstockar, så det var upp igen och stänga både vardagsrumsdörren och sovrumsdörren för bara stänga den ena dörren hjälpte inte, sen väckte Oscar mig klockan 8 på morgonen när han skulle till jobbet och jag nästan precis kommit in i en skön sömn...så rolig var min natt...hur var er natt?

Och nu ska jag berätta vad jag låg och tänkte på...Oscar fick besked igår att vi får nycklarna till huset på Söndag morgon och kommer då alltså att börja flytta då med =), skojsigt värre, men Birdie kommer bli skitledsen att lämna sin kompis Plus =(. Men man får komma och hälsa på senare i sommar så dem får träffas.

Det var allt för idag, blev mycket om min natt, men det var mest det och huset som jag hade att berätta om =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0