Onsdag

Först måste jag bara säga tack till "Anonym" (vet vem du är btw om någon undrar) som skrev den finfina kommentaren innan och jag kan inte svara annat än right back at you! Sen måste jag bara fråga, eftersom du skrev att du inte bryr dig, varför läsa min blogg då?! Försvinn då härifrån för f*n!

Okej, nu när det var avklarat så har jag lite bilder att lägga in till er hehe =). Willy blir ju större och större och testar mer och mer saker, här är i alla fall två saker han har testat sig på:


Dricka själv med "vuxna" glas eller vad man ska kalla det =).

Och...


Äta smörgåsrån helt själv =).


Duktig kille eller hur? =).

Tycker han blir duktigare och testar fler saker för varje dag som går, hinner inte med nu, går för fort nu när han börjar närma sig 1 år. Han fick rida på mina axlar också i Söndags och det tyckte han var jätteroligt, han skrattade jättehögt och tydligt med ett leende på läpparna som sträckte sig hela vägen upp till ögonen hehe =), tyvärr fick jag ingen bild på det då bara jag och Willy var hemma, men det gör inget, kommer ju fler gånger eller hur? =) hehe. ÄLSKAR DIG WILLY!♥

Hoppas bilderna var till er belåtenhet...nu ska jag nog äta lite middag.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0