Onsdag

Vädret blir bara värre och värre och det blir min sömn också, kan inte sova på natten längre, vaknar hela tiden och även om jag tycker det känns som jag har sovit så är jag skittrött på morgonen. Fryser även hela tiden, men lägenheten är inte tät iheller ju, blåser in överallt, så det kan ju vara därför.

Har även ont i bröstet och hjärtat, men det är väl för att vi bor i en jävla mögellägenhet, tur att man ska flytta ifrån lägenheten snart så man kommer till bättre ställen.

Just nu är Oscar och hjälper Ted flytta sin säng till sitt hus (Ja, han flyttar nu och sängen är det sista kvar), men det är bara ett litet problem med det hela tycker jag....det regnar ute och han har inget överdrag till släppet så sängen kommer ju vara dyngsur när det är framme, men det är ju deras problem om dem vill sova i en blöt säng inatt.

Någon mer än jag som älskar tv 6 nya program "Karatefylla"? Jag tycker det är tråkigt att det bara varar en halvtimme och bara 1 gång i veckan, andra program som "Outsoresed" (*stavning) vissar dem 2 gånger i veckan och det finns inget tråkigare program än det...! Jaja..inget att klaga över egentligen, men men, får ju ha något att avreagera mig på.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0