Tisdag

Idag blir Willy 8 månader, skojsigt värre, en riktigt stor kille.

Vi var på BVC idag klockan 1 för en 8 månaders kontroll och allting såg jättefint ut, han väger över 8 kg nu så han är en riktigt tung kille, men det är lugnt, han skelar inte och han kan sitta fint utan stöd en liten stund själv, ja, som sagt allting såg fint och bra ut.

Är väldigt trött idag, höll på att somna innan så jag la Willy i sängen och sen la jag mig själv också, men jag kunde inte somna, inte för att Willy skrek, för det gjorde han inte, han va så tyst och lugn och snäll, men jag kan inte sova mitt på dagen, det är för ljust plus att när man har varit uppe och rört på sig ett bra tag så är det svårt att komma till ro igen...men men...

Det var allt jag hade att berätta för er.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: linda

grattiiiiiis lillkillen! :)

2011-10-12 @ 18:26:27
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0