Fredag

Jaha, då var det helgdags, men det märks inte eftersom Oscar ska iväg på kurs nästa vecka och måste åka ditt på Söndag eftermiddag/kväll eftersom det tar 5 timmar dit och han ska vara där klockan 8 på morgonen på Måndag och han vill inte kör dit mitt i natten för att hinna i tid, men sen kommer han inte hem förrän på Torsdagkväll....FAN VAD TRÅKIGT att vara ensam en hel vecka till utan Oscars snarkande bredvid mig och utan någon att krypa in under täcket hos när man fryser på natten.

Jaja, får väl vänja mig vid det, han var ju tvungen att skriva på ett 3-årigt kontrakt när han hade varit på den förra kursen eftersom företaget betalade för kursen o.s.v, det är en lång historia i alla fall!

Vet inte vad mer jag ska skriva om...ähh, behöver inte skriva mer.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0