Söndag

Då har Oscar stuckit iväg till Tyskland/Danmark i en vecka, kommer kanske hem på Torsdagkväll om inte Fredag förmiddag, så himla tråkigt att vara själv i en hel vecka, men det har jag ju varit en vecka innan också, men det är så tråkigt att det ska vara så tätt på varandra, det var ju bara 3 veckor sen sist när han var i Tranås på kurs, så himla tråkigt, Willy saknar ju också honom, han blir så glad varje gång Oscar kommer innanför dörren efter han varit på jobbet och nu blir han förvirrad eftersom pappa inte kommer hem på ett antal dagar =(.

Får väl göra det bästa av tiden istället för att sitta och tycka synd om mig själv, kanske ut och gå lite med Willy i vagnen, vet inte om Birdie kan följa med, kanske om jag hittar hennes halti igen, som jag så duktigt har tappat bort =/, allt bara blir fel...suck!

Jaja...

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0