Fredag



För första gången ska jag prova på ett tidsinställt inlägg, så jag får se hur det går och om jag kan annars blir det första och sista gången hehe =P.

I alla fall så gör jag detta nu eftersom vi ska vara iväg hela denna dagen så jag kommer inte ha tid att sitta vid datan, om inlägget kommer ut i tid så sitter vi i bilen just nu och är på väg dit, trevligt värre. Willy lämnade vi i Billinge vid 7-tiden i morse, hoppas han kommer ha det bra och hoppas att jag kommer kunna slappna av under dagen och inte behöva tänka så mycket på honom, vet ju om att han tycker om sin farmor, farfar och faster så det går nog.

Mer har jag inte att säga, hoppas att dagen blir rolig och att man får höra lite Elvis-imitatörer hehe. Ha det bra ni också och ännu en gång: GLAD PÅSK!


Elmia here we come! =P


Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0