Måndag

Jag vet att jag är urkass på att uppdatera bloggen och att det är över ne vecka sedan sist, men så kan det faktiskt gå ibland, speciellt nu när våren börjar komma och man är ute mer, visst kan man ta med sig sin bärbara data ute och skriva där, men det tycker inte jag är lika kul, ska man vara ute så ska man vara ute och inte ta med sig en massa tekniska grejor då...men men, det är ju vad jag tycker.

I lördags så målade jag husvagnen i blå färg, alltså mittendelen då och listerna som sitter över och under mittendelen, det blev faktiskt väldigt bra gjort om jag får säga det själv, men det sa faktiskt Oscar också hehe, igår köpte han vit målarfärg och tyckte att jag skulle måla resten av husvagnen också, perfekt eftersom jag är lite höjdrädd av mig, men får väl se om jag kan fixa det i veckan eller denna helgen som kommer nu.

Igår hade vi även besök av Danne, Ola och Emma, Ola, Danne och Oscar skulle riva upp mossan ut gräsmattan, men det ända problemet var att bår gräsmatta består mest av mossa så det blev inte mycket gräsmatta kvar, men vi får väl köpa lite gräsfröer och gödning så blir det nog bra, Oscar vill i alla fall ha allting fixat med gräsmatta och pool till sin 25 års dag så han kan ha en perfekt födelsedag hehe, men visst 25 är något stort att fira =).

I alla fall så rev dem upp gräsmattan och när dem var klara med det så gick jag och Emma ut med hundarna, Birdie och hennes 2 stycken då, Zita och Zingo. Zita = Svart schäfer, 3 år. Zingo = Border Collie, 11 år. Otroligt bra går dem ihopa. När vi hade varit ute och gått en runda så släppte vi in grannens hund Chicco också (10 år, Golden) och det gick jättebra, bara det att han ville sätta på både Birdie och Zita, en gång försökte han till och med på Zingo, men det fick han ju för också, eller ja, han gjorde ju det mest för att få igång hundarna så dem kunde leka hehe.

Riktigt trevlig helg med andra ord, nu lite bilder på Willy från olika dagar, två från idag, en från förra veckan och en från förr förra veckna, fast den är inte på Willy.


Busiga Willy förra veckan hehe =).


Busiga Willy idag =).


Min lilla fotbolsspelare =).


Så här fint ser det ut i skogen på kvällen, mysigt =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0