Torsdag

Imorgon drar det iväg till Elmia med Ola och Emma, vi kommer starta rätt tidigt imorgonbitti så man är där ungefär när dem öppnar. Willy kommer vara hos sin farmor och farfar under dagen och det ju gått bra förut så då kommer det säkert göra det denna gången också, Elisabeth älskar ju Willy så det blir nog inga problem.

Ni kommer fått ett tids inställt inlägg imorgon eftersom vi drar iväg så tidigt så kommer jag inte ha tid att skriva på morgonen, om jag inte går upp klockan 6 och det kan ni fetteglömma (^^ hihi).

Nu ska jag och grannen åka till City Gross i Hyllinge och handla lite.

Jag, Willy, Oscar och Birdie önksar er alla:

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0