Fredag

Är väldigt taggad inför imorgonkväll, vissa vet vad det handlar om vissa inte, så tyvärr får vissa vara lite utanför hehe =P.

Min kläning kom igår som jag har beställt (bild längre ner på bloggen), men hade inte tid att hämta ut den igår så ska hämta ut den idag när Oscar kommit hem från jobbet, han kommer tidigare idag eftersom dem inte hade så mycket att göra idag.

Igår fick jag en väldigt fin överraskning av min fina sambo, han kom hem med Zumba-fitness till mig (som jag har velat ha sen Willy föddes), så nu kan jag komma i form och bli av med min utputande mage hehe, dem säger att alla kan lära sig dansa det, men det är svårare än vad det ser ut faktiskt, försökte lära mig igår, men det kommer nog ta ett tag till innan det flytter på. Ska bara få in det i dags-schemat också =).

Bilder på hur huset ser ut kommer inom kort, ska bara få fram kameran och orka mig ut i kylan hehe =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0