Måndag

Hade skitskoj i Lördagskväll, stannade i 4 timmar, men det räckte, eftersom dem spelade så himla hög musik så började man få huvudvärk efter ett tag och när jag satte mig i bilen på vägen hem så höll jag på att somna, men annars hade jag jätteroligt =).

Träffade alla möjliga sorters människor som man har kännt sedan innan när man bodde i Löddeköpinge, helt underbart, en massa gamla minnen som kom upp och under tiden skaffade man nya minnen =), träffade även en tjej som jag inte träffade innan som man kom väldigt bra överrens med =), skitskoj =).

Tack för en lyckad kväll Linda & Nathalie =) (Synd bara att jag missade ditt snack med polisen ;P).

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: linda

Gud vad roligt att höra! :) Kul att du kom!

2012-01-30 @ 23:00:08
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0