Söndag

Idag hade vi besök av Oscars sida av släkten, det var mest att hans farmor ville se hur vi bodde nu efter flytten så då bjöd vi resten av familjen också.

Snön har börjat komma nu också...3 månader för sent, men det är ju kul att Willy fick se och uppleva snö sin första vinter i alla fall för det var jag lite orolig för innan att han inte skulle få uppleva det.

Nu har jag lite bilder till er..Enjoy!


Pulkaåkande för första gången...mycket spännande =).


Han skrattade under hela tiden =).




En överlycklig och nyduschad Willy innan gästerna kom hehe =). Notera att han duschade och inte badade.

Det var det jag hade att visa och berätta för er idag.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: linda

Vilket charmtroll! :)Jättekul med bilder! Jag är också spänd på ert nya boende, ni kan inte sätta ut lite bildeR?:)

2012-01-23 @ 00:02:09
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0