Söndag

Då var det Söndag precis som förra veckan vid den här tiden och precis som förra veckan vid den här tiden så är man ensam hemma, fast jag har ju min underbara son vid min sida så det blir ju inte tråkigt i alla fall hehe, förutom nu då när han sover middag, men det gör han varje dag så.

Försökte bjuda över morsan, men hon skulle duscha och sen skulle hon på bio kl. 15:00 så det gick inte. Sen fick jag höra att Johan inte varit hemma sen i Torsdags, eller jo, han kom hem igår, men det var bara för att berätta för mamma att han stack till en annan kompis som han varit hos fram till idag, men han ska hem sen för att han ville också titta på bio....dem ska förresten se The Stig Helmer Story, skoj...

Är fortfarande nervös och orolig, men tänker fortfarande inte gå in på varför eller andra detaljer...!

Vet att jag inte skrivit på länge, men som sagt så vet ni varför, måste bara komma över det så jag slipper gå och vara orolig och nervös varje dag.

När vi bodde i Billinge innan så gick jag ju en runda med Birdie, Plus och Fidi varje dag, men när vi flyttade ut i skogen så blev jag dålig med att gå ut, ni vet lathet och inhängnad gräsmatta, men nu har jag blivit bättre, hela denna veckan har jag gått minst en runda om dagen med Birdie och Willy, Birdie har gått lös för det mesta, men eftersom hon har kommit av sig med det så har jag kopplet med som en säkerhetsgrej ifall hon skulle få för sig att inte lyssna så ibland har det fått åka på, men då går hon fint bredvis vagnen eftersom hon blir sur då hehe, men det är ju bara för att hon ska lära sig igen att lyssna på mig. Men det går framåt i alla fall hehe.

Nu har ni fått nästan en hel uppsats av mig som jag tycker gör upp för dem missade dagarna hehe, hoppas ni tycker det också.

Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag.

Puss på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0