Fredag

Ingen som ville ha kattungar? Nänä, det gör ingenting...jag har något annat roligt att berätta för er ändå så.

Imorgon hoppas jag och Oscar på fint väder uppe i Göteborg...resten kanske ni kan lista ut själva...men för er som inte gör det så ska vi till Liseberg...det blir bara jag och Oscar, Willy ska till min mamma, vilket blir hans mormor och vara där under dagen tills vi kommer hem, och eftersom mamma inte har varken spjälsäng eller stol hemma så var vi och köpte en resesäng som han kan ha när han ska sova borta, han brukar ju sova middag mellan 12 och 15 på dagen så det kändes säkrast att ha en ordentlig säng med till honom...bara hoppas att hon får ihop den också hehe =P.



Ska bli skoj, hoppas bara på bra väder, annars får vi ha bra kläder hehe =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0