Måndag

Av 19 läsare så var det inte en ända som hade en bra ny design till min blogg...? Mycket märkligt, men jaja, då får jag väl ha kvar denna designen ett tag till, den är ju inte ful i alla fall, har bara tröttnat på den och som jag sa innan så har jag dålig fantasi.

Det var allt, eller ja...Oscar kom hem tidigare från jobbet idag eftersom dem hade lite att göra och han fick semester Tisdag och Onsdag också eftersom dem knappt har planerat några arbete denna veckan, men "semestern" varar inte länge för Oscar eftersom han ska till tandläkaren imorgon klockan 8:10 imorgonbitti hehe, så han måste upp tidigt i vilket fall som plus att ikväll klockan 17:30 så ska han till frisan och klippa sig, så det blir inga lugna hemmadagar för honom.

Nu har jag sagt allt som jag har att berätta för er.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Emilia - 16 år och mamma i april.

sv: ja jag antar det :p

Du är inte den första som gissat på en pojke, det har de flesta gjort! :)

2012-03-05 @ 19:22:08
URL: http://eemijji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0