Torsdag

Idag var man hos barnmorskan och allting såg bra ut =) skönt, jag tycker att magens kurva går lite upp och ner, men hon sa att det berode på hur bebisen låg i magen så det ska tydligen vara så hehe =).

Efteråt när vi kom hem så hade man rätt mysigt i soffan med lilla Oscar, fast han höll på att nästan trycka på magen hela tiden eftersom han tvunget skulle ligga ovanpå mig istället för bredvid mig, men det var ändå mysigt, bad honom stanna hemma idag, men han körde till jobbet ändå =(, tänkte mest eftersom imorgonbitti är sista gången jag ser honom, sen träffas vi inte förrän på Lördagkväll, så han kanske missar finalen i Dansbandskampen, men det är inte så himla viktigt....VILL HA MIN ÄLSKLING HÄR HEMMA!!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0