Fre 26/2-2010

Fredag i dag..äntligen! Idag ska man mysa med tigern och käka godis och dricka läsk..mysigt värre.

Idag lyser solen för första gången på länge..riktigt skönt, hade det inte varit snö ute så hade jag gått ut i shorts och linne nu =). Sitter vid fönstret nu så solen värmer mig...skönt =).

Idag var det segt för Oscar att komma upp eftersom det är Fredag, plus att han börjar en timme tidigare idag eftersom han slutar tidigare...Birdie och jag var också sega, men det är man när man är hemma hela dagarna. Om vädret håller sig så ska jag gå en LÅÅÅÅNG runda med Birdie sen.

Önskar att Oscar hade varit hemma nu...hade varit skönt och mysigt, fast han hade väl bara legat i soffan och vilat sig, men då hade jag bara lagt mig bredvid honom =).

Har inte mer att berätta för mina trogna läsare...kanske uppdaterar senare ikväll eller eftermiddag. det brukar ju hända mer när dagen har hunnit springa iväg lite hehe =P.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Mjukisbyxor & rosa- & gråttrandigt, tajt linne.


Min trötta Birdiegumma!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0