Ons 10/2-2010

Jag har fått reda på att jag tydligen har visst fått en ny beundrare till min blogg, men ingen snäll beundrare, visst är det kul att ha en till som läser bloggen, men så länge den nya beundraren läser bloggen så kan jag inte skriva så mycket om det som händer i mitt och Oscars liv längre...suck!

Så jag undrar vad jag ska börja skriva om så länge, tills detta löjliga slutar...! Hmm..

Någon som har något bra förslag eller..? För jag vet inte vad MIN blogg ska handla om, om den inte kan handla om MITT liv! Men det är inte mitt fel...

Jaha...hmm...inte mycket att säga nu ju...suck...jo jag får väl lov att säga att jag ska gå ut med Birdie i skogen utan att någon ska reagera stort på det...hoppas jag i alla fall...!

...........

Dagens outfit: Mjukiskläder

Kommentarer
Postat av: bubblan som bloggar xD

Skriv om roliga saker!

Saker du hittar på internet:D

2010-02-10 @ 14:44:41
URL: http://fotobiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0