Sön 14/3-2010

Förlåt för att jag inte skrev igår, men jag trodde faktiskt att det inte skulle bli så sent som det blev.

Vi var nämligen på Oscars jobb och håll på med hans bil, den nya Mercan han byttade mot Volvon. Den är inte världens snyggaste och den var helt smutsig och äcklig inuti...dem som hade den innan hade inte sköt den alls bra så man kände sig jätteäcklig när man satte sig i den när man skulle hem =S.

Jaja...nog om det...idag har det inte hänt någonting..har bara haft en vilodag idag plus att jag hade lite ont i sidan på magen innan...det är inte blindtarmen eftersom det gör ont när jag andas ut...=(...inte roligt.

Innan hade vi stor besök, men alla stack hem samtidigt så nu är här folktomt igen...

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0