Typiskt

Jag som var på så bra humör innan...nu har jag blivit ledsen igen, har tråkigt, finns ingenting att göra och Oscar svarar inte mig på sms =(

Vet inte hur jag ska göra med min header förfarande, försökte göra en ny header, men den blev alldeles för liten, hittar ingen annan snygg bild iheller som jag kan ha som header.

Mår illa också...har jag gjort nu i 3 dagar =(. Min mage är helt ur balans, kanske är för att jag har ätit dåligt dem senaste dagarna...hoppas det vänder snart, inte kul att må illa varje dag =(.

Får väl gå ut med Birdie nu och laga middag efter det...om jag sen får behålla det är en annan sak, men vi hörs senare idag...

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0