Torsdag

Hej hopp gummisnopp!

För er som inte vet eller inte har förstått det än så....

Jag har blivit mamma nu! =D. Allt började i Torsdagsmorgon (klockan 03:00) och var färdigt på Fredags förmiddagen klockan 10:45. Lovar att berätta förlossningshistorien när jag har tid, just nu ville jag bara berätta för er att lillkillen är ute och mår bra, ligger just nu och sover, men vaknar alldeles snart så därför skriver jag ett kort inlägg nu.

Den 11/2-2011 klockan 10:45 kom lille Willy till världen, med en vikt på 3240 gram och en längd på 49 cm.

Bild och förlossningsberättelse kommer när tid finns till, man har ju inte så jättemycket tid över nu hehe =).

Vet att datumet på headern inte stämmer, men kommer fixa det också även när tid finns till.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0