Onsdag

Då var det Onsdag...veckans tråkigaste dag, men ska inte haka upp mig på det.

Igårkväll kom Willy in i den onda cirkelen igen, han letade efter mat när han precis fått mat, försökte ge honom tummen, men det ville han inte, då försökte jag med nappen, han tvärvägrade, men jag gav mig inte, han kan ju inte få mer mat, han behövde inte mer för han hade kräckt upp det mesta, så han var ju mätt, så jag gav mig inte med nappen, jag höll fast den även om han fäktade med armarna och efter ca 5 minuter så tog han nappen och sög fint på den. Man ska inte ge sig i första taget, det gick att suga på den till sist.

Även nu suger han på den och ligger tyst och lugnt i sin vagn, han blir så lugn när han har någonting att suga på =), skönt att jag äntligen har lyckats med nappen, då kanske han kommer ur den onda cirkelen igen =).

Idag regnar det...eller ja, det har i alla fall regnat, vet inte om det fortfarande gör det (har nerrullat annars tittar alla grannar in hela tiden). Inte kul med ett sådant väder, men det vissar ju bara att våren är på gång och det är skönt, äntligen lite värme och sol =). Som jag har längtat efter det.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0