Söndag

Igår var det en trevlig dag...typ, hehe, hade en väldigt pratglad kille, varje gång han var vaken så pratade han jättemycket =) (på sitt bebisspråk då), det var jättegulligt =*. Men sen sov han också största delen av dagen, vilket var bra på ett sätt för då kunde jag rensa ur gardroben från en massa kläder som inte passar längre eller sådant som man inte ville ha kvar och sen lägga tillbaka det man ville ha kvar i snygga högar, och tro det eller ej, men när man hade lagt in allting snyggt och prydligt så blev halva gardroben ledig och alltså får man plats med fler kläder där inne nu =), känner mig väldigt duktig.

Just nu sover Willy igen, men precis som igår så när han vaknade i morse så log han brett med hela ansiktet och började prata =D, stolt mamma, har en kille som börjar tidigt =).

Nu har jag inte mer att berätta...tror jag i alla fall =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0