Svar på frågorna

Vad använder du för redigeringsprogram för bilder? :)
Svar: Jag använder GIMP 2.0 (Går att ladda ner)

Hur är livet som mamma? Ångrar du någonting?
Svar: Livet som mamma är härligt, väldigt mysigt med en liten bebis att krama om. Jag ångrar ingenting, kan tycka att han är lite jobbig när han bara skriker och ingenting hjälper, men jag ångrar INTE att jag behöll honom för det.

Vad var din första reaktion/tankar vid vetelse av graviditeten?
Svar: Chokad...visste nästan om det redan innan jag testade miog eftersom min mens uteblev, men sen när man väl låtit det sjunka in så var det en underbar känsla att man bar på ett litet liv inne i magen =).

Var ser du sig om tio år? Familj, boende, jobb osv.
Svar: Vet inte riktigt...kanske fler barn, är inte 100% säker på det, vill bo i hus innan en snar framtid så Willy kan få eget rum när det behövs, det hade varit kul att starta en hundkennel sen i framtiden när tid finns till, men det får i så fall bli när man bor i hus.

Vilka bloggar läser du dagligen? :)
Svar: nescio.blogg.se, micah.myshowroom.se, mammandaa.blogg.se, michellemamma.soclog.se

vad gör dig glad? :)
Svar: God mat och Willys skratt =).

Bästa och konstigaste minne?
Svar: Bästa minnet är när Willy föddes. Kommer inte på något konstigt minne faktiskt =S (funderat i 10 min).

Vad anser du dig vara viktigast i ett förhållande?
Svar: Förtroende, att man litar på sin partner.

T-tycker du om miG? :D
Svar: Klart jag tycker om dig Linda =D.

Hoppas svaren var till belåtenhet =).

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, good answer på den sista ;) höhö

2011-03-26 @ 19:22:43
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0