Tisdag

Igår var Willy jättesnäll, han log, skrattade och pratade med mig, det var väldigt mysigt =).

Mormor och morfar var på besök igår också (dem hade vägarna förbi), så dem fick hälsa på sitt barnbarns barn, oj, det blev lite krångligt och denna gången när dem kom så var Willy vaken, förra gången så sov han bara hela tiden.

Nu ligger Willy i min famn med nappen i munnen (WOW!) och ser jättetrött ut, fast han har varit vaken sen halv 11 så det är förståligt att han är trött.

Köpte ny mobil i helgen (hittade lite undangömda pengar), men det blev inte den som jag har velat ha så himla länge nu...Sony Ericsson x10 mini, utan det blev en Sony Ericsson u5i Vivaz istället, hörde bara dåliga saker om x10 minin så det blev den andra istället och den verka populär eftersom dem inte hade någon inne i svart. Dem hade en silver och väldigt många i rosa, så det blev den silvriga, vill inte ha rosa mobil.


Tyvärr...det blev inte du...hörde dåliga saker om dig.


Grattis! Du blev min nya mobil.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Karl

Trevligt att ni är gifta och har barn! :)

2011-03-09 @ 10:17:48
URL: http://karldenkristne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0