Torsdag

Då börjar helgen närma sig, va roligt...kanske, Oscar är väl inte hemma som vanligt, får väl bjuda över en släkting eller något så man har lite sälskap i alla fall...

Tror att Birdie har börjat löpa nu igen, det låg lite blodfläkar på golvet när man kom upp i morse, men det har inte kommit fler nu, så jag är inte 100% säker på att hon löper än =/.

Willy ligger bredvid mig just nu i soffan och sussar kudden så gott, Birdie ligger på golvet under mina fötter och Rally ligger i andra sidan av soffan och tvättar sig...bara han stannar på den sidan av soffan så är det ingen fara.

Willy har varit vaken länge nu, han är vaken längre och längre för varje dag som går, vilket är bra, då sover han gott på natten sen =), fast igårkväll började han med sina tramserier igen, han vaknade klockan 8 och skulle ha mat, han fick mat, sen somnade han så jag la honom i vagnen, men då vaknade han igen, jag körde honom några gånger fram och tillbaka, men det ville han inte, tog upp honom och vaggade honom i famnen och klockan 10 slumrade han till efter att jag gått femtioelva varv i lägenheten och vaggat honom, vilken rolig kväll hehe, någon som hade velat byta med mig? =P, nej, jag tar hand om honom och älskar honom oavsett hur jobbigt det blir =).

Imorgon är en stor dag...nej, skojade, men vi ska till:

Och väga och mäta Willy, konstig tid dock, men man får ta den tiden man får ju hehe =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0