Fredag

"Nu är det slut på veckan, det är dags för Fredagsmyyyyyyyyyss!" Hoppas jag i alla fall, om inte Oscar hittar på någonting annat som är mer intressant än att vara med sin gravida flickvän...!

Han blev även skitförbannad på mig igårkväll bara för att jag var ute och snackade med vår ena granne i någon timme...ni vet hur det blir, man går över för att säga en sak, sen när man väl börjar prata så kommer man på en massa saker att berätta, det blev han skitsur över, fattar inte varför för att annars när jag är inne så brukar han bara sitta vid datan och inte bry sig så extremt mycket...jaja..

Bild på magen kommer senare idag, har inte riktigt hunnit med mig själv, fastän jag inte kunde sova mycket i morse eftersom någon idiot startade en ogräsmaskin klockan 7 på i morse, sen stängde han av och startade den hela tiden fram till klockan 9, men men...bild kommer senare idag i alla fall =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0