Måndag

Då var det Måndag igen...men det trevliga med denna Måndagen är att Oscar kommer hem tidigare =). Han jobbar morgon denna veckan så han kommer hem ca halv 6 och det är rätt skönt =).

Idag har man städat upp lite i lägenheten eftersom när Oscar är hemma en Söndagkväll och inte har någonting att göra så äter han och sen tar han inte undan efter sig, så det fixade jag i morse efter jag hade kommit upp ur sängen och sen dammsugade jag också eftersom Birdie fortfarande fäller en massa hår.

Julen börjar närma sig, det fräcka är att jag ska till barnmorskan den 22:e hehe, det ofräcka är att jag är i vecka 32+1 nu, men jag har inte fått någon tid till det 2:a ultraljudet än, och om jag inte får någon lapp hemskickad denna veckan iheller så kanske jag får vänta hur länge som helst med det 2:a ultraljudet...jag vill se min lilla bebis NU...och kanske få reda på könet.


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0