Fre 5/2-2010

Woho! Fredag idag! Finns inte mycket som har hänt idag, bara att Emil kom över klockan 9 i morse innan jag och Oscar hade hunnit vakna hehe =P. Men han fick sitta i vardagsrummet och titta på en film eller spela ett tv-spel eller nåt annat roligt, medans jag och Oscar låg och sov till klockan 10 och lite över, sen skulle Emil tvunget in till Klippan med sin bil för att kunna få den lackad och sånt eftersom Daniel hade krockat med honom för någon vecka sen så dem fick kolla på det, sen var det dags att åka hem så nu sitter jag här och bloggar.

Vi har precis ätit middag, Oscar och Emil fixade middagen igen idag, nu blev det pommes frites och kotlett, det var ganska gott, men köttet var rätt segt att tugga i sig =), men det gick att äta i alla fall.

I morse behövde jag inte mata djuren eftersom Rally redan låg i matsålen hehe =P.

Ha det bäst!




Lägger in en bild på Birdie också! =) (även kallad Bodil numera =P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0