Sön 28/2-2010

Söndag har det varit hela dagen idag, har inte hunnit skriva förrän nu eftersom jag vaknade klockan 12 idag och vi skulle vara hos mamma på "kalas" klockan tre så det var snabba ryck eftersom man skulle snygga till sig och duscha och sånt, så jag har bara varit där under denna tiden, vi åkte därifrån ca halv 9 eller något sånt.

Sen var det hem om då, sen var det iväg igen för att Oscar skulle tanka sin saab som inte hade någon bensin och han skulle köra den till jobbet imorgon.

Igår fick jag en jättefin present av Oscar =), han kallade det för: en mycket försenad alla hjärtans dag-present. Det tyckte jag var jättegulligt eftersom man inte behöver ge varandra presenter på alla hjärtans dag =). Ni ska få se en bild på den snart.

Jag spelade keybord i fredes (har lärt mig spela 'fur elise' nu =P) och Micra la sig bakom den med tassen på hela keyborden...ni får se sen, det är lättare att se än att förklara.

Förrästen så busade Birdie och Boss (mammas rottwieler) väldigt mycket, han till och med pep till ett tag, jag tror att Birdie kom åt ett känsligt ställe på honom hehe =P.


Fick en rosa nalle av Oscar! =)


Så här låg Micra! =P Busungen!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0