Tisdag 26:e Januari 2010

Tisdag idag, kan veckan inte gå fortare..förra veckan gick ju så himla fort. Jaja, har ingenting att skriva om faktiskt, försöker skriva varje dag när det går, men ibland har man ju intengting att säga, det har varit löning i alla fall..igår var det löning så nu är alla rika igen...tills räkningarna är betalda hehe. =P

Hmmm...vet ni vad? Eftersom det inte har hänt något speciellt idag för mig så får ni fråga mig i stället om det är något som ni vill veta. Eller ja, jag kan berätta en sak...att Oscars mamma a.k.a Cia vill "köpa" den saaben som vi bytade den gammla med och fick 6000:- emellan (läs längre ner i ett annat inlägg, där förklaras allting), men jag vill inte det eftersom hon bara vill dra ner på det som Oscar är skyldig henne, men då känns det som man inte får någonting för bilen.

Nu hade jag någonting att skriva om i alla fall...hehe =D.

Dagens outfit: Näsdukar idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0