Fredag

Jaha...då var det Fredag idag...roligt värre eller något sånt...i alla fall så har jag inte planerat in något speciellt, bara slappa och lite smått och gott...igår fick man lite mjölk, ägg och pengar av mamma, det var snällt tyckte jag, Johan ville sova över hos oss till Lördag eller Söndag, men det fick han inte av mamma eftersom vi inte har så mycket mat hemma, då blev han sur och tvär.

Hoppas att man kan hitta på något roligt ikväll och inte bara sitta hemma hela Fredagkvällen...vill ut och ha skoj om det så gäller att bara åka rundor i stan så går det bra för mig, bara jag kommer ut ur lägenheten en liten stund.

Sa jag förrästen igår att vi fick en grill av mamma...? Inte? Men det fick vi alla fall, en sådan liten sak som man kan ha med sig på semestern utan att den tar så stor plats...det är rätt bra, det behövs nu när man har husvagn och ska vara borta i nästan 3 veckor i streck sen =P.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0