Va skönt

Igår hade jag en sådan sprängandes huvudvärk så det kändes som om huvudet skulle explodera alltså! Så tyvärr blev det inte mycket tvättande av kläder igår, men det kan man fixa en annan dag...till exempel idag =P. Men nu är huvudvärken borta igen...asskönt om ni frågar mig, mådde inte alls bra igår alltså...!

Oscar har precis kört till jobbet, han jobbar alltså kväll denna vecka som ni säkert förstod då (om jag inte har sagt det igår =S).

Jaja...lägenheten känns riktig mysig att vara i nu när man var så duktig igår, ska gå och dra dammsugaren ett varv till idag så det inte blir så himla mycket hår här inne, plus att det blir ju lättare att städa också om man städar lite varje dag eftersom det inte blir så mycket skräp här inne då iheller. (Och det har jag fattat nu =S)

Oscar rensade kattlådorna imorse innan han körde också (han får ju göra något litet =P), så nu är det också fixat, men sanden räckte bara till en halv låda, men dem får klara sig på det tills vi har köpt hem mer.

Har inte mer att säga...kommer kanske mer senare idag...(om jag pallar =D)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0