Tisdag

Igår hann jag inte skriva någonting eftersom Willy var vaken hela dagen, men det är bra, det är så det ska vara, men det tråkiga är att han har nog ont i magen eftersom han inte har bajsat på 2-3 dagar nu =/, men det kommer väl snart, läste att visa barn inte bajsar på en hel vecka ibland, så det är ju normalt, men han är väldigt grinig i alla fall och det är förståligt.

Idag åkte Micra ut med huvudet före, idag gick hon för långt, nu ska hon vara utekatt på heltid, inget snack om saken (tycker ni synd om henne kan ni ju komma hit och hämta henne). Hon välte ut Willys ersättning på golvet! Hade precis gjort ersättning till Willy och lådan med pulvert stod frame på diskbänken, jag gick och gav Willy ersättningen, när han druckit halva flaskan hörde jag att någonting trillade ner på golvet, Willy åt upp och jag gick ut i köket för att kolla vad som trillade ner. Vad såg man då...jo, Micra satt uppe på diskbänken och såg jätteglad ut och ersättningen låg utsprid på hela köksgolvet, exakt allting låg ute på golvet! Så Micra åkte ut och nu ska hon fan ta mig stanna där ute!

Tur att vi ska in och väga och mäta Willy i Eslöv idag så vi kan köpa mer...KATTJÄVEL! Förra Måndagen vägde Willy 4420 gram, kommer inte ihåg om jag redan har berättat det för er, men så är det i alla fall.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0