Måndag

Blev ingen Höör marknad igår eftersom den varade bara Fredag och Lördag, men inte på Söndag, så igår blev det mest slappedag, Birdie fick springa på Oscars föräldrars fält igår hur länge som helst och det funkade tills hon fick syn på en katt, sen fick hon ha koppel på sig för hon gick ju inte att få tag på efter det, sen på kvällen fick hon springa lös igen här hemma med fidis hundar rätt länge och det gick också jättebra.

Idag var jag och Willy ute och gick med Birdie och fidi och hennes hundar, utan koppel på Birdie (hade med de fall i fall) och det gick bra, hela rundan gick hon utan koppel och hon sprang inte ifrån oss, hon gick med Plus hela tiden och stannade Plus så stannade Birdie, jättebra hehe =).

Willy, Birdie och Lusifer sover, Birdie ligger och fiser hela tiden, men hon är jättedålig i magen, väldigt lös så det kan vara därför (döööhh...! =P).

Jaja, har inte mycket mer att skriva om, Willy skulle egentligen till BVC imorgon, men det blir inget sånt eftersom Oscar inte kunde köra och det känns för jävligt att fråga Oscars mamma eller min mamma hela tiden så jag avbokade tiden, men hon som avbokade tiden kunde inte ge mig en ny tid konstigt nog så jag ringde en annan som hon sa att jag skulle göra, men där kunde man bara prata in ett meddelande (över en timme sen) och hon har inte ringt tillbaka än.

Jaja...

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0