Måndag

Då var det dags för en ny vecka, inte skoj för alla arbetare, men sånt är livet hehe =P, själv har man ju ett heltidsjobb numera, men det är ett mysigt jobb att ta hand om sin lilla gulleplutt.

Inatt vaknade Willy varannan timme och ville ha mat, fast han redan fått mat, sen ville han ha en ny blöja och nya kläder eftersom dem han hade på sig var helt nerpissade, vilket jag förstår, jag hade också velat ha nya kläder om dem jag hade på mig var nerpissade, hade inte du det?

I alla fall så har han varit vaken i 2 timmar nu och är väldigt trött så det blev natti natti nu som gällde, han var övertrött för han kunde inte somna så han låg och bara skrek istället så det blev vaggning av högsta grad hehe =).

Idag blir det en bild på en stolt mor med sin son (det var en som önskade att se det).

Bilden är lite kornig för att den är tagen med Oscars mobil (dålig kamera i den).

Hoppas bilden dugger.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad mysigt =) Fler bilder!

2011-02-28 @ 17:06:35
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0