Lördag

Inte mycket att skriva idag eftersom det är Lördag.

Oscar har egentligen meckarhelg idag, men han har faktiskt varit hemma hela dagen =O, helt jävla otroligt, men det kan bero på att han och hans far ska lägga golv idag, när hans far behagar komma hit, sen när det är fixat så ska Oscar iväg till sitt jobb och sätta på avgasröret på sin 9-5:a så då blir det lite meck och lämna mig ensam hemma, bara han kommer om det skulle sätta igång så =P.

Inte långt kvar nu innan han kommer fram lillkillen =), känns helt sjukt, kommer sakna min gravida mage, inte alla bristningar och sånt, men jag kommer sakna att ha han i magen och känna hur han rör sig och att smeka min mage =), men det är väl mysigare att smeka sin bebis på riktigt hehe =P.

1 vecka och 1 dag kvar! (8 dagar)

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0