Tisdag

Då var det Tisdag idag och Oscar är hemma idag igen (han var hemma igår också, glömde nämna det), men men, kul för mig kanske, eller jo, jag får ju träffa min lilla tiger mer då =).

Igår drog vi till Löddeköpinge och till Center Syd för att inskaffa lite saker (kunde inte köra till hbg eftersom någon från jobb kunde sett honom då). Vi inskaffade inneskor till mig från Skopunkten, kanske inte världens snyggaste, men väldigt sköna att gå i.

Ser dem inte sköna ut? Jag vet att dem är sköna i alla fall hehe =P.

Efter det så bar det av till Lund eftersom Lödde tydligen hade lagt ner onoff, så vi körde till Lund, väl inne på onoff så köpte Oscar ett spel, kommer inte ihåg vad det heter, men det handlar om vilda vestern i alla fall och sen ska man hjälpa en massa människor för att öka sitt ryckte och bli berömd i staden. Oscar kör tvärtom, han dödar alla och blir efterlyst hela tiden och rånar folk.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0