Måndag

Denna helgen har det varit fullt ös medvetslös hela tiden, från Fredag till Söndag.

Fredag:
12:05 - Mamma kommer över för att lämna Johan och Erik som ville sova över hos mig och Oscar till Lördag eftersom vi ändå skulle till mamma då (mer info snart).
13:30 - Willy vägrade sova efter middagen eftersom vi hade gäster, så inte förrän halv 2 somnade han, mamma lyckades till slut, sen körde hon hem.
13:50 - Willy vaknade igen och vägrade somna om så jag startade datan i hans rum och satte igång en film, den tittade han lugnt och fint på.
16:30 - Lunchdags för Willy, inget specielt, men ändå.
19:00 - Oscar kom hem från jobbet med pizza till sig själv och mina brödrar, jag tog en räksallad.
20:00 - Försöker titta på The Voice Sverige med en väldigt trött Willy.
21:00 - Gröt till Willy och äntligen läggedags för honom.

Lördag:
12:30 - Willy lägger sig för att sova middag. Jag tar en dusch. Oscar fick jourjobb.
14:30 - Oscar hemma igen från jouren, han tar en dusch, Willy vaknar.
15:00 - Willy och Oscar färdigklädda, bara jag kvar.
16:00 - Jag färdig, Johan och Erik packat sina grejor, vi på väg till mamma.
16:45 - Hemma hos mamma, grattis mamma 45 år! Johan och Erik fixar sig.
18:10 - Reseten av alla gästerna kommer, Oscar fick jouren och kör iväg, jag och Willy kvar hos mamma.
21:30 - Oscar kommer tillbaka från jobbet med gröt till Willy.
22:00 - Vi åker därifrån och Willy somnar nästan direkt vi kommer ut i bilen.
23:00 - Vi är hemma, lägger Willy i sängen.

Söndag:
11:00 - Jag och Oscar vaknar, ligger kvar och lyssnar, men Willy sover.
11:30 - Willy vaknar, eftersom han vaknade så sent så blir det välling sen middag kl tolv.
12:15 - Vi åker iväg till Oscars föräldrars familjemiddag.
13:05 - Vi är framme och alla vill hålla i Willy. Vi äter middag.
14:00 - Efterrätt som består av glass och fruktmix, även Willy får smaka, men det var inget som var populärt.
14:30 - Alla går ut för att titta på geterna, hönorna, fåren och moppederna.
15:00 - Kaffe och kakor serveras.
15:30 - Barnen hittade lekrummet.
16:30 - Willy får lunsch.
17:00 - Vi åker hem.
18:10 - Vi är hemma, jag går ut med Birdie.
18:30 - Oscar fick jouren.
19:45 - Oscar kommer hem.
21:00 - Gröt och sen läggedags för Willy.
01:15 - Jag och Oscar går och lägger oss.

Så som ni märker så har vi haft fullt upp hela helgen, men ibland blir det så och det är bara att bita ihop och se glad ut hehe =P.

Och nu har det också snöat här hemma ett bra tag så dt har lagt sig igen, precis när isen hade smällt så man kunde gå normalt här ute igen....jaja...

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0