Tisdag

Vet att jag börjar suga på att uppdatera, men Willy sover mindre och mindre på dagarna, idag sover han längre än vanligt, så jag snabbar på att göra ett inlägg nu.

Tänkte mest lägga in 2 bilder som är så söta så det knappt är sant hehe, eller ja, jag tycker ju alltid Willy är söt...han är ju min lilla underbara och mysiga gosse =).


Visst blev han fin sina nya skor, han ser nästan äldre ut när han har dem på sig =).


En väldigt glad Willy som lekte på golvet igår med en boll...tänk att det kan vara så kul att kasta iväg bollen och sen springa efter den hehe, nästan som en hund ju =P.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: linda

Guud vad söt han är! :) jättefina bilder :):)

2012-01-17 @ 20:00:37
URL: http://nescio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0