Måndag

Idag är det Måndag och igår var jag på Ullared, lite rädd var jag för att åka bil, men det gick faktiskt riktigt bra, duktig mamma man har som kan köra bil hehe =P.

I alla fall så fyndade jag lite kläder till Willy, en ny bikini och myskläder till mig och ett dataspel...gissa vilket hehe =P. Oscar fick upp pollen igrå, duktig gosse, men i morse när jag tänkte att jag skulle prova min nya bikini i poolen så upptäckte jag att min tid i månaden hade satt igång, hemska öde, just nu när den precis kommit upp så måste jag vänta en vecka...jaja, inte mycket att göra åt det än att vänta.

På Lördag händer det förrästen an jätterolig grej, tänker inte berätta vad för då kommer jag få en massa hatmail typ eller rättare sagt hatkommentarer, i för sig skiter jag i vilket, men jag orkar i läsa igenom allt sånt så därför struntar jag helt enkelt i att berätta...men jag är aslycklig och jättespänd och längtar så himla mycket, så nu hoppas jag på att veckan sussar snabbt förbi så det kan bli Lördag och sen hoppas jag att tiden stannar upp ett litet tag efter det så jag får njuta =).

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0