Okej...!

Nu är det så här! Vi har flyttat till Hjärnarp så "Livet i Kärreberga" som det står på omslagsbilden stämmer inte längre! Bara så ni vet! Och enbarns familjen har blivit en tvåbarns familj. En liten flicka ploppade fram 24/6-2013 så hon firar snart 1 år, spännande spännande! Hon kom fram kl 04:33 på morgonen och sen dess har det inte blivit mycket sömn om man säger så hehe, men hon är en underbar liten tjej som vet vad hon vill och hade hon kunnat så hade hon gått enorma längder för att få som hon vill.
 
Nej, jag ville bara uppdatera för er så ni är up to speed! Vet inte om jag har tid, lust eller ork att fixa en ny omslagsbild, men det för framtiden avgöra, för tillfället har jag inte tid med det! Vi får se i framtiden!
 
Undrar om någon fortfarande läser denna bloggen då den varit inaktiv rätt länge och jag bara skriver när jag har lust att skriva av mig om lite olika grejor...men men, kan vara skönt att göra det ibland också =P
 
Nu får ni ha det så bra så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0