1/12-09

Ja! Nu är dagen kommen med alla dem grejorna som jag berättade igår =) hehe.

Ja..ni vet; en månad kvar tills Oscar och jag flyttar, Oscars namnsdag och 23 dagar kvar till julafton! hehe =P viktiga saker va? Nä..inte direkt hehe =D men men...
Idag har man duschat och tittat på tv, datan har inte varit inblandad så mycket idag, skönt för den att vila lite...fram tills nu =P. Fick även brev hem idag från folktandvården att jag ska dit den 17 december till 2 olika tandläkare med 20 minuters mellanrum! =S Fattar ingenting! Hoppas dem gör det så dem inte själva har yrat ihopa det som dem brukar göra.

Jaja..hoppas ni har haft en bra dag. Ha det bäst!

Dagens outfit: Pyjamas (Efter jag duschade!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0