12/12-09

Förlåt att jag hoppar över dagar...men vissa dagar så hittar man inte tiden till att skriva även om man så gärna skulle vilja. Jag vet att det blir hackigt för er som brukar läsa varje dag, men jag försöker uppdatera när jag kan och finner tid till det. Igår hände inte så mycket, var väldigt förkyld på kvällen, men det har gått över till idag, vilket är mycket märkligt om ni frågar mig.=S

Bara 12 dagar kvar till julafton!

Idag var man på väla och kollade runder lite. Tittade på mössor till mig och mobilfördral till Oscar, kunder inte köpa någonting...hade inga pengar kvar, men det kom något gott ur att vi var på väla i alla fall. Vi träffade en gammal kompi till mig som gick i 3:an på svalövs gymnasium när jag gick i 1:an...Emma Erlandsson, en mycket trevlig och rolig tjej, hon har också skaffat hund, bara en månad efter det att jag skaffade Birdie. Hon skaffade en liten schäferhona som heter Zita och är kolsvart, men hon är ändå renrasig schäfer "/. Jaja..det är det som har hänt idag och det som hände igår.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Den otroligt tajta tröjan och Oscars jeans. (Har fortfarande inte köpt några nya till mig!=@)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0