16/12-09

Förlåt för att jag inte skrev igår, men som sagt, man har inte alltid tid till det, i alla fall så kan jag berätta allt som hände igår och idag nu.

Igår:

Ted kom på besök och snackade lite skit, han behövde väl bara snacka av sig lite och det fick han gjort också i lite mer än en- och en halvtimme. Det var kul med besök, det behöver man ibland när man sitter ensam hemma hela dagarna. Så det var roligt.

 

Idag:

Kom Ted på besök igen, vilket var lite underligt, men han behövde väl sällskap och snacka av sig lite igen, vilket han även fick igen, han stannade ända till klockan halv 9 idag och bara snackade. Det var riktigt roligt med besök.

 

Nu har jag inte mer att berätt, mer än att jag duschade idag och att jag ska till tandläkaren imorgon igen! Usch! Jaja, finns inte mycket att göra åt det. Vill har fint väder här nu, ni ska få en bild som vissar en riktigt fin julkänsla.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

hey, allt bra med dig? :)

2009-12-16 @ 22:04:32
URL: http://emelieelinsara.blogg.see
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Låter som två bra dagar :D

2009-12-16 @ 22:16:42
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0