19/12-09

"Nu é dé jul igen o nu é dé jul igen o julen varar än till påska!"

Okej..inte riktigt, men om 5 dagar så smäller det och julen knackar på dörren. =P hehe. Förlåt att jag inte har skrivit på 2 dagar, men ni vet varför..ingen tid och ingen lust och bla bla bla bla bla...! Orkar inte dra upp allt det snacket igen.

Torsdags:
Städade hela lägenheten så att det var helt dammfritt över allt, det kändes rätt skönt faktiskt. Sen bara satt man ner resten av dagen och slappa, det var också rätt skönt.

Fredags:
Kom Ted först och hälsade på, det var mycket roligt, mest för mig eftersom jag bara sitter här hemma och inte gör någonting, då är det rätt skönt att ha någon att snacka skit med. =D.

Idag:
Först gick vi upp klockan 12 (=P), sen åkte vi hem till min mamma och hämtade min gammla pulka, sen for vi hem till Oscars föräldrar och hämtade Emil, sen var det full fart ner för dem snöiga backarna, Birdie fick också åka, men det tyckte hon var läskigt.

Nu har jag inte mer att berätta förutom att man såg ut som värsta michelingubben när man satt på världens minsta pulka plus att skogen är otroligt fin när det är snötäckt på marken och på varenda gren på träden. =)

Dagens outfit: Michelingubbeklädsel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0