20/12-09

Märker ni att jag inte hoppade över en dag eller två nu...? hehe =D.

Idag har vi varit hos Ted och haft en liten "filmkväll", vi tittade på två filmer bara, men ja...man kan kalla det för filmkväll ändå. Nu har vi precis kommit hem och ska äta pizza...inte sådan från en pizzeria utan sådan som man köper i affären...t.ex ICA Maxis. =D hehe. Som ni märker så har jag inte så mycket att berätta eller skriva om så jag bara flummar runder lite, men det funkar ju också =P.

Jaja...får väl sluta skriva innan det blir en hel uppsats, måste bara säga att Birdie har blivit bättre med maten.

Ha det bäst!

Dagens outfit: Sexiga jeans (hittade ett par som var mina som passade weeeeii!!!) och en svart- och vitrandig tröja från H&M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0