23/12-09

IMORGON ÄR DET JULAFTON! Weeei!

Fast det känns inte så, det är bara datumen som bevisar att det är jul. Vi har precis fått upp julgrejorna haha =P Känns lite dumt att sätta upp dem dagen innan jul hehe, men men, nu är det gjort. Just nu är det Simpsons på tv:n, väldigt roligt =D hehe. Sen skriver jag bloggen som ni märker och Oscar packar ner våra dataspel och tvspel. Tror att jag ska hjälpa till sen...*host* tror *host* =P.

Aja. Har inte mycket mer att berätta, jo, förresten så har vi handlat julklappar idag också och Oscar behövde bara jobba en timme idag, sen kunde han komma hem igen...väldigt onödigt om ni frågar mig. NU har jag inte mer att berätta...=D hehe. Tänkte visa en bild på mig och Micra bara hehe =D.

Dagens outfit: Mjukisbyxor, den svart- och vitrandiga tröjan och Oscars gråa tjocktröja.


Visst är vi söta ihopa! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0